sobota, 6 października 2012

Typografia design...

czyli liternictwo staje się coraz bardziej popularną odsłoną wnętrzarskich aranżacji. Nadaje pomieszczeniom charakteru i niepowtarzalnego klimatu gdzie poprzez różnorodne hasła i znaki alfabetu możemy odwzorować samych siebie, to co lubimy, czym się kierujemy.


*źródło: w salonie

Od dawna szukałam takich zestawów w ramkach lub pojedynczych znaków porozstawianych "luzem". Przeglądając blogi trafiłam na interesujące candy, które było trafem w 10-tkę. A mianowicie blog: Loving it , ogłosił candy gdzie można wygrać wybrany przez siebie baner (info o candy obok!). Jeśli jednak candy się nie powiedzie, gotowce możemy kupić za całkiem dobre pieniądze. Ponadto polecam stronkę I hate design gdzie można nabyć produkty Minimalliving. (przykładowy baner, zdjęcie poniżej*).



*źródło: dom plus dom


*źródło: lost in timepl

Oto moje trafy, które idealnie wpasowałyby się w moja wizję aranżacji wnętrz mojego mieszkania. Z pewnością w kuchni lub w sypialni będzie widniał napis: S.T.R.E.N.G.H.T. D.U.R.A.T.I.O.N., żebym każdego poranka zaczynała dzień z myślą, że wszystko dziś zależy ode mnie, bo w końcu siła trwania jest w Nas samych.

*  podaje źródła poszczególnych zdjęć, w których możecie odkryć sporo inspiracji wystroju wnętrz. Polecam zajrzeć!

Pozdrawiam ciepło,
xxx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że jesteś!