środa, 10 sierpnia 2011

Malibu.

Malibu to mój ulubiony likier kokosowy na bazie rumu. Nie jest trudno się domyślić dlaczego?! Jest to słodki napój alkoholowy produkowany z trzciny cukrowej z dodatkiem aromatu koksowego. Kokos, po wanilii, jest kolejnym z listy moich aromatów, które sobie upodobałam. 
Malibu można łączyć z mlekiem, sokiem ananasowym, pomarańczowym, grejpfrutowym lub z innymi napojami bezalkoholowymi takimi jak cola czy sprite. Ja osobiście pije z dwoma składnikami wymienionymi z początku listy i oczywiście z shake'ra, ponieważ uwielbiam spijać słodką kokosową piankę. 

Dziś jednak przygotowałam coś całkiem innego. Żeby ten post nie brzmiał tak typowo alkoholowo, przygotowałam coś na bazie naturalnych owoców, które odgrywają pierwszoplanową rolę. Mowa o STRAWBERRY COCONUT SMOOTHIE.






















 Potrzebujemy:
- 1 szklankę świeżych truskawek,
- 2 łyżki jogurtu naturalnego,
- 1 łyżka miodu,
- garść wiórek kokosowych,
- 2 łyżki likieru kokosowego,
- 1 łyżka płatków musli,

jest to porcja dla 1 osoby w kieliszku, dlatego zwiększamy składniki o daną ilość osób, które poczęstujemy.

Całość razem wrzucamy do blendera lub miksujemy, przyozdabiamy musli na górze i gotowe. Można także dodać mleko jeśli wolimy bardziej mleczny smoothie oraz pół banana.















Chciałabym, żeby mój deser był zdrowy - musli, letni - truskawki, z dodatkami - wiórki kokosowe, no i oczywiście słodki i aromatyczny - kokos. Chyba mi się udało?!, bo wypiłam, aż 2 kieliszki... 
  
Zatem Salute!
xxx 

1 komentarz:

  1. mniami ! ale narobiłaś mi apetytu na takie smoothie ! a ja właśnie w lodówce mam truskawki.. tylko tego likieru kokosowego brakuje. !

    no cóż, wyjdzie z tego przeciętny koktajl, ale za to dobry po wysiłku fizycznym :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteś!