niedziela, 7 sierpnia 2011

Własne patio...


Każda z Nas pewnie układa sobie w głowie plan swojego domu & ogrodu. Przegląda katalogi, dobiera ulubione kolory, szuka inspiracji w sklepach i dąży z czasem krok po kroku tworzyć swoją własną utopię za murami swojego domu czy mieszkania. 
Ja sama powoli kreuje sobie w głowie co nie co. Ostatnio będąc z koleżanką w IKEA, znalazłam coś, co idealnie odzwierciedla moja ideą, co mogłoby znajdować się w moim przytulnym patio, lub ozdoby w jasnym pokoju wypoczynkowym, gdzie kolor bieli dominowałaby bez wątpienia.

 



Minimalistyczne kolory idealnie współgrają ze sobą, tworząc kompozycje prostoty dla wypoczynku i miejsca relaksu. 

2 komentarze:

  1. meble z ikei są piękne. ale ponoć nietrwałe :P

    ja sama posiadam parę rzeczy.

    a mi się marzy dom! z duuuużą kuchnią oczywiście musi być forma wyspy.
    no i duży ogród, dużo zieleni i właśnie białe ALBO biało niebieskie meble.

    marzenia nie do spełnienia.

    OdpowiedzUsuń
  2. gdy głęboko wierzysz i masz cierpliwość idzie je zrealizować:) mi też się marzy kuchnia - wyspa połączona z salonem...ok marze dalej:D dziękuję za komentarze mój wierny czytelniku:) cieszę się, że Ktoś tutaj zagląda:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteś!