piątek, 9 grudnia 2011

Hand Made & kolejne candy...

Hand made, czyt. rękodzieło towarzyszyło mi od najmłodszych lat. Od małej dziewczynki z mamą robiłyśmy różne ozdoby w domuz babcią robiłam sweterki na drutach dla moich lalek, kupowałam nici i wyszywałam obrazki z gotowych wzroków, robiłam figurki z masy solnej, bransoletki itd. Z czasem jednak, w miarę przybywających coraz to nowych obowiązków i lat, to wszystko zanikło, zostało odłożone na bok...Nie ma jednak ja własne rękodzieło - zrobione "po swojemu"! Teraz to wszystko zaczyna powracać do mnie...nowe pomysły, czas i zapał...


Atmosfera świąt natchnęła mnie do zrobienia ozdób świątecznych. Wykonałam puchowe serduszka, gwiazdki, z różnymi ozdobami. Wykorzystam je jako bombki choinkowe lub ozdoby okienne. Możliwości jest wiele, kwestia własnej wizji i upodobania.


I czas na kolejne candy... chciałabym się podzielić tymi małymi cudeńkami...ponieważ zrobione własnoręcznie dają więcej przyjemności w wręczeniu ich Komuś. Macie wybór jednej ozdoby. Każdą z osób, prosiłabym o zamieszczenie w komentarzu wyboru swojej poduszkowej ozdóbki: gwiazdka, serduszko małe lub duże.


Zasady są standardowe: osoba, która chce wziąć udział w zabawie musi umieścić komentarz pod postem z wyborem swojego cukieraska, oraz zaznaczyć na swoim blogu informację o candy u strength duration. Jeśli Ktoś nie posiada bloga, prosiłabym o podanie adresu mail w komentarzu.




Pozdrawiam Wszystkich i zachęcam do zabawy!
Losowanie odbędzie się 22 grudnia 2011. W sam raz będzie prezent od strength duartion pod choinką.
xxx

23 komentarze:

  1. To ja będę pierwsza :) Urocze ozdoby, widać że włożyłaś w nie całe serce. Mi najbardziej podoba się gwiazdka :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Serce czy gwiazda? Hm cóż wybrać? Jedno i drugi ma sentymentalną wartość w tak radosnym okresie Świąt Bożego Narodzenia! Serca w okresie świątecznym kojarzą się z piernikami w czekoladzie. Pamiętam ich smak z dzieciństwa, oblane czekoladą. Zawsze najpierw zlizywałam czekoladę delektując się jej smakiem a później zjadałam piernikowe serce - do dziś tak robię!!! Gwiazda - zawsze na czubku choinki, zawsze na niebie, zawsze w oku... Mimo to wybrałam mała gwiazdkę z granatową kokardką, będzie pasować do mojej choinki. olasyjud@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za zaproszenie - chętnie skorzystam. Jeśli los sie do mnie uśmiechnie - to poproszę małe serduszko. Jestem pod wrażeniem pięknych zdjęć jakie zamieszczasz na blogu - mi zdecydowanie przydałyby się korepetycje... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajniutkie ozdoby, to prawda nie ma jak po swojemu:)
    a candy bardzo w moim stylu, więc muszę spróbować:)
    pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny
    http://www.agea-happiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Może być gwiazdka
    :)))
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. o jakie piękne słodkości:))) ustawiam się w kolejce!:) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje za zaproszenie do zabawy
    bardzo chetnie wezme udział
    i zachwyciła mnie gwiazdka
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Spróbuję i ja :Gwiazdeczka na gwiazdkę:)choć wszystkie zawieszki są śliczne:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne choć gwiazdka jest urocza to jednak wybieram małe serduszko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe ozdoby, jednak moje serduszko skradła gwiazdka - jest śliczna i chętnie wezmę ją do domu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam, śliczne dzieła. :-)
    Zgłaszam się do Twojego candy. :-)
    Nikt nie pisze o dużym serduszku to ja mogłabym je przygarnąć, jeśli mój pechowy los w końcu mi dopisze. Chociaż ta gwiazdka jest taka słodka...
    To mój blog: liliowaa.pinger.pl
    Tam też jest notka. :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oczywiście ustawiam się w kolejce :) i zapraszam do siebie :)

    www.sposob-na-nude.blogspot.com

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. No więc, zgłaszam się :)
    Najbardziej podoba mi się duże serduszko ;)
    Link do mojego bloga: http://moka00.pinger.pl/
    Notka już jest, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja trochę się wybiję i zamarzę o białym dzbanku...

    OdpowiedzUsuń
  15. Ustawiam się w kolejce :)
    Pozdrawiam
    katlis2202@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. dzbanuszek Praline to prezent od Kogoś bardzo mi bliskiego, więc nie mogę go oddać...ale mam nadzieję, że inne cuda wybierzesz;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ustawiam się po gwiazdkę:)
    Pozdrawiam
    katlis2202@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. sliczne serduszka!
    ustawiam się w kolejce :)

    danka@areyoufashion.com
    blog.areyoufashion.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Rozumiem :) W takim razie Gwiazdka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. To ja poproszę o duże serduszko :).

    OdpowiedzUsuń
  21. Przesłodkie są te cukieraski.. ustawiam się w kolejce po małe serduszko :)
    i zapraszam do siebie na candy

    http://majalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ustawiam się w kolejce po te cudowności:)

    OdpowiedzUsuń
  23. No tak zapomniałam:) Wybieram gwiazdkę:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteś!