czwartek, 22 grudnia 2011

Święta Bożego Narodzenia to czas miłości, radości, przebaczania, ale także jest to czas refleksji i spotkań rodzinnych. Jest to czas kiedy jesteśmy wszyscy razem, łączymy się wspólną radością i podekscytowaniem w świątecznych przygotowaniach. Jesteśmy tu i teraz - dla siebie i nic innego się nie liczy. Pomimo, iż w II święto muszę wstawić się w pracy na 12h to cieszę się, że te święta są takie wyjątkowe...wyjątkowe także i dla strength duration, bo moje pierwsze tutaj z Wami. Z tejże okazji strength duration chciałoby całej blogowej społeczności życzyć:


Tegoroczny czas jest dla mnie chwilą refleksji - naładowania baterii, własnych rozważeń, analiza postanowień z roku 2011, a co za tym idzie - przygotowywanie powolutku nowej listy postanowień na 2012. Wiem, że czeka mnie do końca roku podjęcie kilku poważnych decyzji, powstaną nowe okoliczności adaptacji i wystawienie siebie na nowe próby realizacji własnego "Ja". Mam nadzieję, że wszystko potoczy się dobrym torem i będzie żyło w zgodzie ze mną samą...


A teraz czas na wyniki candy. Dzień  22.XI. kończy się za około 30 minut, zatem wywiąże się z umowy. Nie ukrywam, że przewidywałam większą ilość uczestników...Nie zmienia to faktu, że cieszę się moją garstką zainteresowanych, którym serdecznie dziękuję za udział w świątecznym candy strength duration. Losowanie okazało się pomyślne dla ULI, której serdecznie gratuluje. Gwiazdka zagości u Ciebie!


Dziękuję raz jeszcze za udział i życzę Wam ponownie Wesołych Świąt,
xxx

4 komentarze:

  1. gratuluję zwyciężczyni i również życzę spokojnych i radosnych świąt. pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuję pięknie ;)), a to dopiero! To m oje piąte wygrane candy ;))) odezwę się niebawem, bo czas mnie goni jak wściekły pies ;))
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ula ja wszystko rozumiem doskonale;)mail wysłany i cierpliwie gwiazdka czeka na nowy dom;) p.s. Szczęściara, bo ja nigdy nic nie wygrałam:( buu:P pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! niech będzie pełen radosnych chwil, spełnionych planów, i małych przyjemności:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteś!