sobota, 7 stycznia 2012

Przez następne 365 dni będę patrzyła na świat, jakbym go widziała po raz pierwszy...!

Każdy nowy rok jest szansą by zacząć coś nowego. Żegnamy stary rok i otwieramy się na nowe aspekty naszego życia, które czekają już w kolejnych dniach. Podobnie jak każdy miesiąc, każdy dzień, każda godzina, sekunda. Każda chwila. Chwila, którą powinniśmy łapać każdego dnia i żyć intensywnie z dnia na dzień. Przecież każda chwila to szansa, by coś zmienić - na lepsze. Nowy rok to nowe nadzieje, nowe wyzwania, realizacja naszych marzeń. Nowy rok to także dokończenie spraw z roku poprzedniego i otwarcie się na nowe horyzonty...właśnie! Nowe rzeczy, nowe wyzwania, które momentami mnie przerażają, a które niekiedy budzą dreszczyk emocji i motywy do działania... które rodzą się w mojej głowie z każdym dniem.


Jak wspominałam wcześniej z jednym z postów, dostałam się do II etapu Edukatora Stylu Duki, dlatego pomiędzy pracą, obowiązkami, mgr, staram się wykreować coś oryginalnego i zachęcającego do wspólnej uczty dla oczu i podniebienia. Przeglądam artykuły, gazety, strony www, szukam trafnych spojrzeń na styl skandynawski, którym cechuje się Duka, by tym samym zdobyć dobry pomysł i stylowy efekt mojej pracy.


Wytworna elegancja i swobodny wygląd wnętrz urzeka wszystkich, dlatego styl skandynawski cieszy się coraz większą popularnością. W moim upodobaniu liczy się przestronność, skromność prostoty ciągnący za sobą minimalizm, lecz z nutą ciekawych motywów i aranżacji.


Wnętrza skandynawskie jak dla mnie są wesołe, spokojne, harmonijne, bijące czystością i ciepłem pomieszczeń. Staram się zatem stworzyć tak swoją pracę, aby w pełni oddała trochę "mnie". Nie mam do końca opracowanej kompozycji mojej pracy. Cały czas dopracowuje szczegóły, wyszukuję potrawy i odpowiednich kompletów porcelany. Oby efekt był piorunujący! Tego sobie chce życzyć, oraz jeszcze jednego dla mnie ważnego wydarzenia, które oby doszło do skutku z jak najlepszym rezultatem!


Pozdrawiam serdecznie i Wszystkim życzę wszystkiego dobrego w tym nowym roku 2012!
xxx

1 komentarz:

  1. I ja tego Tobie życzę. Jeśli masz jakieś fajne czarno-białe propozycje to bardzo poproszę. Pozdrawiam i trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteś!