czwartek, 19 stycznia 2012

...raspberry pure pleasure.

A zima nieobecna! Ciągle czy to w radio czy w TV słyszę jak ludzie analizują tegoroczna zimę, czy przyjdzie, czy zaskoczy kierowców, czy może będzie ale podwójnie ostra. Ja osobiście nie odczuwam jej zbyt mocno. Czuję się jakbym zatrzymała się na jesiennym spacerze wśród spadających kolorowych liści, stąd też kalosze ani ważcie mi się schodzić z moich nóg! W tym sezonie wynoszę ja maksymalnie, bo jak po białym puchu ani śladu, tak i brak możliwości wypadu na deskowe szaleństwo powoduje, że kompletnie jest mi ona obca. No trudno! Za rok!

Ja tymczasem zajęta pracą, sesją zimową i ciągłym zmaganiem się z pójściem do czytelni i zapoczątkowaniem mojej pracy magisterskiej (na razie nieudane, ale od przyszłego tygodnia nie ma "ale" muszę przysiąść i to ostro!), staram się znaleźć czas na to co uwielbiam...Tak więc od rana chodzi za mną...cieplutka, słodka, czerwona, rozpływająca się w ustach grzeszna przyjemność, którą często zajadam się podczas relaksacyjnego "aperitivo" w naszej ulubionej knajpce. Nie mogłam czekać ani dnia dłużej i w końcu kosztem pracy mgr zaszyłam się w kuchni i tworzę moją mini ucztę dla podniebienia i oczu.


Może zabrzmi to dziwnie, ale nigdy nie przepadałam za malinami. Zawsze truskawki, ciągle one, wszystko truskawkowe musiało być! A tymczasem od roku nie mogę przeżyć tygodnia bez koktajlu malinowego w mojej ulubionej różowej krainie, czy malinowego musli z jogurtem naturalnym. Całkowicie się do nich przekonałam i nie mogę się im oprzeć! Zagościły na stałe w moim menu. 
Dziś zapraszam Was na moją czysto malinową przyjemność, czyli lody waniliowe otulone warstwą ciepłych malin z serkiem mascarpone. Niebo w gębie! 


Deser jest łatwy w wykonaniu i błyskawiczny! Potrzeba zaledwie malin, lody waniliowe - polecam Zieloną Budkę oraz serek mascarpone (Piątnica). Najważniejsza część deseru czyli sos malinowy przygotowujemy w następujący sposób: wstawiamy rozmrożone maliny na ogień dodając sok z cytryny. W trakcie podgrzewania dodajemy cukier puder, sprawdzając smak od czasu do czasu. Maliny mają różny poziom słodyczy, stąd brak określenia dokładniej ilości cukru pudru. Kwestia poziomu słodkości malin zatem zależy już od nas samych, tak jak lubimy. 




Pozdrawiam ciepło,
xxx

10 komentarzy:

  1. nooo podoba mi się przepis na ten sos malinowy :)aż mam ochotę zrobić taki deserek

    KAMA:)

    OdpowiedzUsuń
  2. o ooooooo cos dla mnie :) tez polubiłam ostatnimi czasy maliony :)
    a kalosze tak samo nie schodza z moich nóg tej zimy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A method of financing a van instead of buying it
    outright. A leasing company can save you a lot of money and not just when it comes to
    leasing costs. If a dealer tells you that it is not or unwilling
    to do so… they are plenty of other vehicles and dealers that offer
    and will.

    my webpage ... Leasing a Van for Business

    OdpowiedzUsuń
  4. As a result of this the root cause of hemorrhoids development is being eliminated.
    In this treatment the patient is injected with saline solutions or chemicals
    that facilitate the shriveling of hemorrhoids.

    There was a lot of resistance from the public on the effectiveness of this system
    but Japanese scientists who came up with this idea were
    unperturbed.

    Feel free to surf to my site hemorrhoids treatment over The counter creams

    OdpowiedzUsuń
  5. Both of these types of 'wedding photographers' should be avoided at all
    costs

    Take a look at my web blog :: useful link

    OdpowiedzUsuń
  6. Then it is important to apply general amount involving
    any medical cream like Clearasil on your own face.

    As a word of caution you should also never try to manually
    remove the warts yourself, as that can lead to the virus spreading.
    The essence of natural mole removal is the use of herb and folk remedies.



    My blog post ... How to get rid of skin tags

    OdpowiedzUsuń
  7. How to create an effective online dating profile to attract successful dating opportunities.
    We can see that the proliferation of online dating agencies
    has a globalization effect. Run your profile by your best girlfriends to get their feedback before posting.


    My site sbwire.com

    OdpowiedzUsuń
  8. All these symptoms, as well as others, may indicate
    a brain injury. A legal situation regarding custody, divorce, divorce, and other family
    related legal issues may maybe not be as easy because it seems.

    Mid-Range Wills ' If you have some investments and property and items you want to leave to family members or charities, the average cost of a will may double from $300 to $350 for an attorney to prepare.

    my webpage :: Divorce Lawyers Melbourne

    OdpowiedzUsuń
  9. These cutting tools have also made it possible to create more
    accurate and practical designs. Choose a light color to maximize the
    lighting for the space. All of them are produced
    by famous brands, such as: Tigerstop, Holtzer, Vertongen, Kundig and others.



    Review my web-site: woodworking ideas

    OdpowiedzUsuń
  10. [39]National Commission on Terrorism: Countering the Changing Threat of International Terrorism   November 27, 2004.
    A Yemeni in Aden, a former British colony was quoted in 2009 saying,“Most of what we have is what the British built when they were here.
    Wearing transparent or thin attire is also strictly disallowed in to
    Islam.

    Also visit my weblog islamic names

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteś!