środa, 15 lutego 2012

Eliminacje MPB...

A teraz mowa o czymś, co przeplata mi się od paru postów miedzy wersami, i o czym czas wielki wspomnieć. A mianowicie. Za około 2 tygodnie jadę na eliminacje do Mistrzostw Polski Baristów. Jest to dla mnie ogromne wyzwanie, ponieważ pierwszy raz w karierze baristy wystąpię przed szerszą publicznością i zaprezentuje swój występ podczas tak prestiżowego wydarzenia kawowego. Jest to także dla mnie niesamowita przygoda podczas mojej kariery baristy sięgającej 3 rok. Nie ukrywam, że na samą myśl o wystąpieniu na żywo przed ludźmi robi mi się słabo, ale przecież w końcu wszystko jest do opanowania. Jak na razie trwają treningi, gdzie leje się sporo kawy, wchłaniam mnóstwo informacji, uczę się gadki, a mózgi drżą od kolejnych pomysłów. Raz czuję przypływ formy, raz jej utratę.


Dobrze, że mam wsparcie mojego osobistego trenera - doświadczonego i niesamowicie utalentowanego baristy, który cierpliwie dogląda moich wyczynów i stara się mnie wytrenować najlepiej jak się da. Obym tylko Go nie zawiodła! Okaże się to 25 lutego w Bydgoszczy, gdzie są eliminacje... Trzymajcie zatem kciuki!

4 komentarze:

  1. ok, ok :)) będziemy trzymać ! wszystko się uda :))
    uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oby było tak jak mówisz!!:) jutro wysyłam candy:) z mała niespodzianką za tą zwłokę czasu:):)

      Usuń
  2. Kciuki zacisniete mooocno!!! Powodzenia!

    PS A Bydgoszcz to drugie po Poznaniu "moje" miasto takze wiem dokladnie, gdzie 25.02 kciuki i pozytywne fluidy wysle:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, że nie zostajemy z Moim Trenerem dłużej w Bydgoszczy to byś nam doradziła, co warto zobaczyć:) ale może jeszcze wrócimy z miłymi wspomnieniami:) i od razu się zgłoszę po mapę najlepszych miejsc;) pozdrawiam i dzięęęękiiii:))

      Usuń

Dziękuję, że jesteś!