środa, 8 lutego 2012

Kontynuując leżenie w łóżku (oby już ostatni dzień!) nie mogę odpędzić się od stron z design wnętrz. Mogłabym godzinami przeglądać rzeczy o tematyce "home" i robić listę rzeczy, które chciałabym mieć, ale chyba nie ma tego końca. Ze względu, iż po zbiciu temperatury przychodzi czas na przywrócenie normy po zaniżonej, nie mam siły na chwycenie aparatu w ręce i porobienie parę ujęć. A poza tym mam zabronione wyjścia z łózka do jutra. Z tego też względu dziś również dodam zdjęcia nie mojego autorstwa (nie lubię tak!ale nie mam raczej wyjścia).

Stronę, którą dziś skrupulatnie przejrzałam od A do Z to: http://www.fiorello.pl/. Wielu moich znajomych, remontujących domy lub bawiących się w własny design pytało mnie, gdzie w internecie mogą znaleźć jakieś fajne dekoracje do domu, ogrodu, jako prezent itd. Śmiało mogę polecić ten sklep internetowy. Dominujący styl skandynawski przeniesie Was w klimat lekkości i minimalistycznego design, który na pewno znajdzie miejsce w waszych domach.

Moja uwagę zwróciły gadżety tj. (źródło: www.firello.pl)



Stojak na biżuterie - niesamowity! Przydałby mi się bez dwóch zdań i idealnie by się komponował z moją komodą.


Gotowe wykonane czapeczki na słoiczki z konfiturami - przeurocze! Ostatnio widziałam ich sporo w Galerii Malta na stoisku design, koło H&M.


Nie ma jak to siła internetu! Chorowanie mija przyjemniej, no i w błyskawicznym tempie, bo po kilku godzinach patrzenia w monitor przychodzi czas na drzemkę, a potem kończy się kolejny dzień i witamy nowy-zdrowsi. Zatem odkładam laptopa na bok i życzę Wszystkim spokojnego wieczoru.
xxx

2 komentarze:

  1. Miło, naprawdę miło przeczytać taki post:-) Właśnie podesłała mi do niego link przyjaciółka.
    Dużo zdrówka życzę i cieszę się, że przeglądanie fiorello sprawia, że choroba nie jest taka straszna:-)
    Pozdrawiam ciepło,
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. strasznie przepadam za Waszą stroną:) jeszcze tylko wygrać w totka i nakupić co mam na liście życzeń:) pozdrawiam!:)

      Usuń

Dziękuję, że jesteś!