poniedziałek, 26 marca 2012

M-E-M-O-R-Y

Staram się pamiętać każdą wspólnie spędzoną chwilę. Pamiętać o ważnych wydarzeniach, urodzinach, rocznicach i mnóstwa innych pamiętnych dni, które rodzą się każdego dnia. Każda z nich ma coś wyjątkowego. Problem tkwi zawsze w tym, że nie potrafię wybrać jedną z nich i stwierdzić jednogłośnie, iż ta znaczyła coś więcej. Zbieram te chwile garściami i kolekcjonuje wspomnienia, które są dla mnie tak ważne, dlatego projektuje nasz wspólny album, dbam o rodzinne zdjęcia uzbierane w starym kartonie od najmłodszych lat. To wszystko jest na potem..gdy już będę siedziała z dziećmi w bujanym fotelu i pokazywała im moje cenne skarby zebrane przez te kilkanaście lat... A na teraz znalazłam coś, co jest idealne na "łapanie chwil". Moja mała ściąga co trzeba zrobić, o czym trzeba pamietać itd. A mianowicie tablica ze sklepu Handdeco. (o sklepie pisałam w poprzednim poście). Tego było mi trzeba. I w końcu znalazłam w upodobanym przeze mnie stylu.



Zebranych wspomnień nikt nam nie zabierze!
Pozdrawiam wiosennie,
xxx

1 komentarz:

  1. Super :) Bardzo ładna ozdoba, a przy tym praktyczna - tak jak lubię ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteś!