wtorek, 20 marca 2012

Każdą z nas - kobiet łączy coś wspólnego. Lubimy dbałość o dodatki, uwielbiamy obracać się wokół pięknych rzeczy, staramy się stwarzać wokół siebie przestrzeń, w której każdą z nas coś jednak wyróżnia. A mężczyźni mogą narzekać i narzekać, że zamiast kupić coś dla siebie, kupujemy kolejny wg nich niepotrzebny "grat" do domu. Tak było u mnie podczas ostatnich zakupów...zauroczona nowościami w sklepach wnętrzarskich w końcu w TK Maxx, zakupiłam pudrową donice... ni na myśli mi przyszło coś dla siebie kiedy ją zobaczyłam, ponieważ szukałam coś do domu...coś wiosennego...coś co będzie się dobrze komponować z wymyśloną przeze mnie domową oazą.



Polecam Wam odwiedzić sklep wystroju wnętrz - HandDeco w Factory Outlet w Luboniu. Dla zwolenniczek lawendy i ozdób lawendowych to sam raj dla oczu. Są wykonane stroiki, decoupage na zamówienie, i mnóstwo, ale to mnóstwo ciekawych odsłon różnych rzeczy w różnym stylu, które ozdobią nasze wnętrza i dodadzą im gustu i charakteru. Nie wspominając o miłej obsłudze, która doradzi, pomoże i stara się spełnić nasze najmniejsze prośby odnośnie decoupage i stroików na zamówienie. Niebawem będę mogła podać linka dla bloga, ponieważ wiem, że na dniach powstanie. Zatem niedługo same będziecie mogły popodziwiać te cudeńka same! A ciekawych, mieszkających niedaleko, już teraz zapraszam na osobiste odwiedzenie sklepu! Na pewno nie pożałujecie!



Oszalałam na punkcie stojaka w stylu vintage... jak dla mnie - niesamowity! Sami zobaczcie moją kompozycję z jego udziałem! Przoduje i zwraca na siebie największą uwagę!



Pozdrawiam Was ciepło,
xxx

6 komentarzy:

  1. Kompozycja prezentuje się pięknie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. stojak rewelka ! byłam dziś tam, mały wybór jak dla mnie, no ale będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę się przyznać że należę do tych kobiet które wolą przytargać do domu półkę z targu staroci niż nowy ciuch z butiku - kompozycja bardzo wiosenna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny, chociaż na pierwszy rzut oka wygląda jak dziecinne krzesełko. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje kompozycje bardzo mi się podobają :) A w tym brązowym serduchu na trzecim zdjęciu zakochałam się od pierwszego wejrzenia <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie świetny ten stojaczek! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteś!