wtorek, 6 marca 2012

Nadchodzi wiosna!

W powietrzu czuć zbliżającą się wiosnę. Słoneczko delikatnie gości w naszych domach, zieleń na dworze powoli budzi się do życia i nabiera kolorów, witryny sklepowe w mieście wypełnione są pastelowymi barwami. Moda wiosny 2012 dominuje w jasne odcienie żółci, różu, błękitu, fioletu itd, a sklepy wnętrzarskie aż zachwycają aranżacjami w tych barwach. Ciężko przejść obojętnie w centrum handlowym i nie nacieszyć oczu nowymi pomysłami design wnętrz. Pierwszym sklepem, do którego zajrzałam była oczywiście...Duka i powiem Wam, że obym coś w tym maju wygrała, ponieważ upatrzyłam sobie parę "małych" gadżetów.


Kolorowo w sklepach, kolorowo na dworze oraz kolorowo na stole, dzięki owocowym mini babeczką.


Oto przepis:

CIASTO:
2 szklanki mąki krupczatki,
1/3 szklanki cukru pudru,
200g chłodnego masła/margaryny (ja używam Kasi),
2 żółtka.
Ciasto zagnieść i włożyć do lodówki na 30min. Ciastem wylepić ok. 20 foremek do babeczek wysmarowanym uprzednio tłuszczem (roztopić tłuszcz i wysmarować pędzelkiem). Piec ok. 15min w temperaturze 200 st. C.

MASA BUDYNIOWA:
ugotować budyń z połowy ilości mleka zalecanego w opakowaniu lub dla bardziej ambitnych można przygotować sos waniliowy, który podawałam wcześniej, lub sos do tarty - ten jest najlepszy według mnie!



Na sam koniec udekorować owocami. Ja udekorowałam takimi jakimi miałam pod ręką, ale niebawem będziemy mogli stosować świeże malinki, truskawki i inne smaczne cuda! Nie mogę się już doczekać!


Przepis polecam i życzę smaczności! Miłego dnia,
Paula

2 komentarze:

  1. już chciałam napisać "gdzie kupiłaś babeczki" ale zobaczyłam , że jednak sama je zrobiłaś :))
    nie mogłabyś mi gotować, bo bym była 100razy grubsza :)
    buziaki wiosenne:*

    OdpowiedzUsuń
  2. takich cudowności to obecnie nie jadam, ale te naczynka są bossskie :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteś!