niedziela, 4 marca 2012

obiecany projekt Duki 2012.

29 lutego minął termin składnia prac konkursowych do Edukatora Stylu II Duki 2012. Celem pracy konkursowej było przygotowanie uczty dla oczu i podniebienia oraz opisania swojej pracy w minimum 1500 znaków, z użyciem przynajmniej 3 produktów ze sklepu Duki.

Jak obiecałam, przedstawiam Wam mój projekt konkursowy:



POWIEW LATA W ŚRODKU ZIMY
Letni powiew wiatru, delikatne krople ciepłego deszczu na policzkach, promienie słońca na powiekach i intensywny zapach dojrzewających owoców – moje wspomnienie lata podczas zimowych wieczorów. Skoro do lata pozostało jeszcze sporo czasu, a termometr na dworze z dnia na dzień wskazuje coraz to niższą temperaturę, dlaczego nie sprowadzić małą namiastkę lata do domu?! Może nie zdołam zamienić kozaków na sandały, ale przywołam wspomnienie letnich dni zaczynając właśnie od kuchni.




Jako miłośnik zdrowej żywności, staram się, aby owoce gościły w moim menu przez okrągły rok. Stąd też pomysł na aranżacje stołu, od którego bije świeżość, przyciągająca paleta barw i zdrowy duch, pełen wigoru i energii. Delikatny błękit – wspomnienie nieba, jako kolor wyobraźni i twórczości artystycznej idealnie współgra ze skandynawską bielą, którą charakteryzuje się DUKA. Porcelana – z serii SHOW, którą sobie tak bardzo upodobałam idealnie prezentuje kompozycje mojej uczty, a dokładnie rzecz biorąc „popołudniowego lunchu” z Ukochaną osobą, podczas której serwuje muffinki malinowo - borówkowe, sok świeżo wyciskany z pomarańczy i bananów oraz cytryny jako uzupełnienie witamin na resztę dnia, a także sos waniliowy dochodzący do perfekcji na małym ogniu, który będzie podany w łyżeczkach do przystawek show.





Nie ma jak to własna cząstka owocowego raju w mroźne dni spędzone z bliską osobą, dla której przecież to wszystko – aranżacja stołu, idealnie dobrana kompozycja i uczta smaków, bo przecież jakie to by miało mieć znaczenie dzielenia tego momentu samemu?! No właśnie! Żadnego! Gdyby w tym letnim, owocowym raju zabrakłoby drugiej połówki.


Wyniki dopiero w maju, zatem 2000 uczestników musi cierpliwie poczekać, jak Jury oceni prace?! a Wy co sądzicie?

Pozdrawiam ciepło,
xxx

1 komentarz:

  1. Coraz bardziej mi się podoba ten Twój blog :)
    Postaram się niedługo znowu Was odwiedzić i zobaczyć co za lawendowe cuda można zakupić w Handdeco :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteś!