czwartek, 15 marca 2012

Od rana krzątam się po mieszkaniu.. dziś jest 2gi dzień eliminacji w Warszawie MPB 2012. Dziś późnym wieczorem powinnam znać wyniki czy jestem w finale czy nie... to czekanie czasami wykańcza, mimo iż czuję, że  z moim szczęściem to... ale nie chcę gdybać i analizować, bo to nic nie da! Jutro dam znak jaki jest werdykt.
A tymczasem wracam do mojej porannej przyjemności i zajmuję się czymś innym...





Niebawem, jeśli czas pozwoli pokaże Wam jaki stroik wymyśliłam na wiosenny stół...bo coś chodzi mi po głowie i tak tworzę dzień po dniu, ale do realizacji jeszcze trochę potrzebuje czasu, żeby wszystko dopracować do perfekcji.
Życzę Wam słonecznego dnia,
xxx

5 komentarzy:

  1. no nie wiem jak Cię pocieszyć... jak nie wyjdzie to przecież nie koniec świata, na to obecnie masz dość niewielki wpływ ;), ale jak wiadomo, dobrze by się stało jeśli dało by Ci to krok do przodu w karierze, trzymam kciuki i nie upadaj na duchu i koniecznie pokaz swoje dzieło !
    uściski

    OdpowiedzUsuń
  2. trzymam mocno kciuki! mam nadzieję że się uda!

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję dziewczyny za ciepłe słowa..niestety nie dostałam się dalej.. i niestety musiała mnie poinformować o tym osoba której satysfakcja aż piała przez słuchawkę...grrr.. więc niefajnie;/ ale cóż...wróciłam do rzeczywistości i robię to co ważne:) pozdrawiam Was;)) buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. no to przytulam mocno, i głowa do góry, robić swoje i próbować od nowa, jak to w życiu, ciągłe wyzwania i trudności podczas ich realizacji, czyli tak jak wszędzie
    ja ostatnio jak wzięłam nową pracę o której nie miałam pojęcia to pierwszego dnia się poryczałam z niemocy nad swoja niewiedzą, ale już następnego dnia było nieco lepiej ;))czego i Tobie życzę ;). Będzie dobrze , bo musi być ;)
    uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Ci Kobieto za te słowa;) musi być dobrze;) ja też zaczynam szukać pracy po studiach czas wielki i na pewno też przeżyje nowe stresy podczas poszukiwań:) ale "co nas nie zabije-wzmocni" 3maj się:) i do przodu:))

      Usuń

Dziękuję, że jesteś!