niedziela, 15 kwietnia 2012

Ogrodowe inspiracje...

W każde swoje działanie i marzenia trzeba wkładać kawałek serca. Serce to pozwala nam wierzyć i dzielnie trwać w swoich przekonaniach, i nie poddawać się w trudniejszych chwilach i wytrwale dążyć do celu i iść na przód. Chyba takie stwierdzenie sprawdza się w każdych dziedzinach życia. Tak jakoś mnie naszło do refleksji i utwierdziło w przekonaniu, kiedy spacerując po ogrodzie znalazłam kamienie w kształcie serca, które moja Mama dawno temu skolekcjonowała...


Spacerując dalej, dodałam kilka elementów i wyszła mała wiosenna kompozycja. Drewniany podstawek z szklanymi butelkami idealnie komponuje się z całością. Upatrzyłam sobie to już dawno w sklepie Handdeco i ponieważ można dekorować stojak pojedynczymi kwiatami. Sami spójrzcie!



Nie ma jako to odreagowanie na łonie natury. Cisza, spokój, odreagowanie od dużego miasta. Takie moje własne "countryfield", gdzie nie liczy się nic innego, od tego co jest ważne dla mnie.


Coś ostatnio panuje tutaj klimat wystroju wnętrz.. Czas w końcu przysiąść do pichcenia i nadrobić odkrywcze zaległości i nowości w uczcie dla podniebienia.

Pozdrawiam,
xxx

4 komentarze:

  1. Śliczna kompozycja! :) Jakim aparatem robisz zdjęcia? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje;) moje dziecko to NIKON D3100 :)

      Usuń
    2. No to body mamy to samo, teraz ciekawe czy obiektyw też bliźniaczy :)

      Usuń

Dziękuję, że jesteś!