czwartek, 13 września 2012

Festiwal dobrego wystroju!..

Ogromna chęć naładowania mojej głowy inspiracjami zaprowadziła mnie, a raczej zawiozła do... Łodzi. Odbywa się tam "Festiwal dobrego wystroju" w IKEA, który rozpoczął się od 2 września i trwa do 22 września. Z koleżanką trafiłyśmy na warsztaty odnośnie tkanin: ich szycia, użycia i zastosowania do wystroju wnętrz. Każdego dnia tematyka jest inna.




* przepraszam za kiepską jakoś zdjęć. Mój sprzęt został w domu.

Jak dla mnie super przedsięwzięcie ze strony IKEA i czekam tylko, aż takie coś zawita do Poznania. Niestety pobyt był tylko jednodniowy, ale i tak było warto! Wróciłam do Poznania z głową pełną pomysłów oraz z produktami, które krok po kroku znajdują miejsce i użytek w moim planowanym "projekcie".

pozdrawiam,
paula

1 komentarz:

  1. z chęcią bym się tam wybrała,ale niestety zbyt długa droga;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteś!