niedziela, 9 września 2012

Inspire.

"To ludzie tworzą miejsca." w 100% zgadzam się z autorem tego stwierdzenia. Mój projekt ruszył. Chociaż wiem, że wiele murów przede mną, to zrealizuje mój cel! Determinacja i chęć działania wypełnia mnie całą. Teraz liczy się tylko to! Mam nadzieję, że szybko będę mogła Wam zdradzić całość, a tymczasem będę dawkować wrażenia, odsłaniając krok po kroku mojego "projektu".



Czasami przychodzi czas, że wszystkie drzwi się przed nami zamykają. Wtedy trzeba zauważyć otwarte okno i przeskoczyć. Puścić się na głęboką wodę i na nowo poszukać swojej przystani...

Pozdrawiam,
xxx

5 komentarzy:

  1. No to powodzenia i czekam aż uchylisz rąbka tajemnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia =) choć nie wiem co to takiego trzymam za ciebie kciuki! =)

    OdpowiedzUsuń
  3. trzymam kciuki - ja chyba się domyślam o co chodzi :))) Jeżeli to jest to o czym myślę to sama mam podobne marzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. spełnienia marzeń !!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Dziewczyny!:) myślałam, że już nikt tu nie zagląda, a takie słowa wsparcia to już w ogóle..dziękuję!! Rodzina nie pała optymizmem mojego "projektu", więc każde słowa otuchy pomagają:)
    niebawem zacznę odsłaniać co nie co:) pozdrawiam!!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteś!