wtorek, 23 lipca 2013

Biscotii.

Od weekendu nadrabiam zaległości: szyje, piekę, fotografuję. Jest to idealna forma relaksu i odprężenia, oraz redukcji stresu jak dla mnie. Do dziś pamiętam minę moich współlokatorów, kiedy to w dzień czy nawet w środku nocy umiałam pichcić lub sprzątać całe mieszanie studenckie, ponieważ spadek endorfin dawał się we znaki. Taka dziwna natura.
Dziś czas na moje pierwsze biscotii z migdałami i żurawiną. Według mnie to idealny pomysł na śniadanie.



przepis na biscotti z migdałami i żurawiną:
1 jajko
90g drobnego cukru
250g mąki pszennej
1 łyżecza ekstraktu z wanilii
100g całych, drobnych migdałów
80g posiekanej żurawiny

Cukier ubijamy z jajkiem i dodajemy resztę składników. Obsypując dłonie mąką formujemy ciasto w chlebek. Piec w temp 180 st.C ok. 25 min. Po tym czasie ostudzić, pokroić w kromeczki, ułożyć na blaszce poziomo i podpiekać, aż wyschną i zrobią się chrupiące.

Miłego dnia,
paula

3 komentarze:

  1. Biscotti z żurawiną - pycha, coś w sam raz dla mnie. :)

    P.S. A jak tam stroje na konkurs? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj była wysylka:) a pracy pełno ponieważ napłynęły prywatne zlecenia na wykonane stroje:))) 1 sierpnia maja być wyniki czy jestem w szczęśliwej finałowej 10:) dziękuje za zainteresowanie:) pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  2. Były pyszne! :)
    Inka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteś!