niedziela, 21 lipca 2013

działamy!

Wspominałam ostatnio, że ku mojemu miłemu zaskoczeniu dostałam się do półfinału konkursu dla "młodych" projektantów. Mam do uszycia dwa stroje, które odwzorowują moje rysunki żurnalowe. Pracuję na starej, ale jarej maszynie, która jako 50-latka trzyma się całkiem dobrze. Zatem działam! Mierze, robię wykroje, dobieram tkaniny, kolory, walczę z maszyną, przekładaniem nici i coraz bliżej widać koniec. Wręcz jest on wskazany, ponieważ do środy wszystko muszę mieć gotowe do wysyłki.
Co tu dużo mówić. Podoba mi się to bardzo! Daje mi to dużo radości, ponieważ mogę wymyślać co mi w duszy gra i do tego jeszcze czerpie inspiracje kadrowe!








Nie mogę doczekać się końcowego efektu! Teraz już wiem, że nie jest to mój ostatni projekt...
Miłego tygodnia,
paula

1 komentarz:

Dziękuję, że jesteś!