czwartek, 18 lipca 2013

fruti-tuti.

Podążając dalej ku zdrowej diecie przygotowałam małe co nie co. Staram się utrzymywać dietę bez-cukrową i przyprawową wg zaleceń lekarza. Zatem kombinuje. Niestety szybki tryb życia nie sprzyja czasami utrzymaniu zdrowej diety, ponieważ nie mamy czasu lub siły na przygotowywanie zbilansowanych posiłków ale wg mnie osoby, którym na prawdę zależy, by jeść i żyć zdrowo, umieją temu sprostać.




Prezentowane małe co nie co w foremkach Duki to owoce we własnym budyniu waniliowym, który wykorzystałam z przepisu wcześniejszego budyń waniliowy, gdzie robiłam tartę z truskawkami.
Tym razem bez ciasta, zaserwowane z brzoskwiniami i czereśniami, które polałam sosem z malin.
Taka kompozycja jest idealna na mały deser w samo południe. I zamiast zajadać się tłustymi pączkami czy czekoladą, warto sięgnąć po to czym obdarza Nas sama natura - owocami i przyprawami.




Miłego dnia i smacznego,
paula

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że jesteś!