środa, 6 listopada 2013

woody.

...czyli surowiec drzewny, który wpasował się w ramy stylu skandynawskiego od dawna. Coraz częściej zamiast zastosowania typowo podłogowego, używany jest jako element dekoracji wnętrz lub nawet jako sam "mebel".

żródło: http://ilovescandi.blogspot.com

Skrzyneczki drewniane są praktyczne, stylowe, mają różnorodne zastosowanie, a przede wszystkim - najważniejsze! - można je kupić naprawdę tanio. Na allegro jasna skrzynka kosztuje od 3-10 pln/ 1szt.
Szara 25-40 pln/1szt.

żródło: www.allegro.pl

Jak zapewne sami wiecie - (osoby, które czytają mnie od czasu do czasu) jestem ogromną miłośniczką kuchni - wyspa. To moje marzenie mieć takie oto właśnie swoje królestwo! Byłabym przeszczęśliwa, gdybym to po wstaniu z łóżka parzyła kawę i robiła śniadanie w moim wyspowym królestwie...

źródło: www.lovingit.it

Wracając do rzeczywistości - czekam na przyjazd moich zamówionych skrzyneczek, dla których myślę! znajdę całkiem fajne zastosowanie. Cierpliwie - na pewno pokaże efekt pracy...

Pozdrawiam ciepło,
paula

2 komentarze:

  1. Super te skrzyneczki! Najepiej byłoby je samemu pomalować! A Ty jakie zamówiłaś?

    Lufcik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja taka i taka:) myslam narazie o fajnym gadzecie do zdjęć. Ale w przyszłości nakupie wiecej bo chciałabym zaaranżowac je jako poleczki w salonie lub w kuchni pod stołem kuchennym (tj na zdj powyżej;)) jako miejsce na ręczniki kuchenne, talerzyki i kubeczki dla dzieciakow zeby sami mieli latwy dostep:) i wogole na pierdolki kuchnne:) zastosowan jest pd groma a cena pozwala na duzoooo-ilosciowo zakup:)pozdrawiam:)

      Usuń

Dziękuję, że jesteś!