piątek, 25 lipca 2014

chocolate day.

Pokochałam dziś dziewczynę
kiedy się śmieje - macha rękoma
ma zabawne dołeczki tuż nad pupą
i strasznie w siebie nie wierzy
jak się stresuję to się :) uśmiecha i ucieka do garów
śpi z poduszką pod pachą
klnie jak doprowadzi ją coś lub Ktoś do szału
zawsze mówi o dwa slowa za dużo za dużo
i robi o jeden krok za mało
myli końcówki ale Kto ją dobrze zna - dobrze rozumie
pokochałam jej ciągłe kontuzje
i połamane paznokcie
gonienie za tym czego i tak nie dogoni
jej marzenie o psie idealnym i dużym aucie
i słabość do czekolady

pokochałam tę dziewczynę
bo warto siebie kochać.

źródło: "Bookopen" w nawiazaniu do tekstu z dn.17.06.2011. tekst pogrubiony - dorzucenie swoich "5 groszy" w tekst idealny. Musiałam. Taka uparta natura.


nawiązując do słabości o czekoladzie.. dziś z pieca wyjechało brownie. Niebo w gębie! Uwielbiam smak rozpływającej się czekolady na podniebieniu. Do tego shot espresso. Czekoladowy całus. Ciepłe spojrzenie. Idealne połączenie. Czego chciec więcej?


Miłego weekendu,
paula

p.s. w podziękowaniu dla mojej Justinowej cierpliwej modelki.

4 komentarze:

  1. siebie warto kochać !! tak ! bo drugiej takiej nikt nigdzie nie znajdzie ! :)) z tą słaboscia do czeko to ja bym mogla inna slabosc Ci dopisac :))) a ja spie z misiem. ma juz chyba z 8 lat, ale sluzy jak nowka sztuka :)))):*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieważne ile lat, ważne że nadal bezcenny :)

      Usuń
  2. #LoveUMillagros ! #omnomnomnom #fun #hotbrownie #somuchfun #laugh #lbestmodelever #greatphotograph #lovehasztag #shittin'mypants :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. the last one hasztag brought me down on my knees! love you! xo xo xo

      Usuń

Dziękuję, że jesteś!