czwartek, 13 października 2011

moje pierwsze CANDY!

O candy czytałam wiele razy przeglądając różne blogi. Szczerze mówiąc nigdy tak do końca nie przyglądałam się im i nie wiedziałam o czym jest tak na prawdę mowa, ponieważ candy kojarzy mi się z podarunkiem cukierków i murami angielskich szkół, w których o candy słyszałam parę razy. Parę dni temu postanowiłam, że skoro postanowiłam prowadzić bloga i dawać coś z siebie, to chyba wypadałoby zagłębić się także i w ten temat. Poczytałam, poznałam zasady i jej formy, i pomyślałam, że candy u mnie...hmm..czemu nie!?


Ostatnio pomiędzy przerwami w zajęciach wybrałam się z koleżanką na małą wyprawą po sklepach wnętrzarskich. Nacieszyłyśmy oczy na prawdę dosyć mocno, bo to co jest w sklepach tej jesieni, to same cuda, tylko wygrać w totka i brać garściami wszystko czego dusza zapragnie. Zaskoczyła mnie miła niespodzianka w Home&You gdzie trafiłam na "małe sales", dlatego trudno było się oprzeć małym "co nie co", które zgromadziłam.

Jedną rzeczą, którą chciałabym się z Wami - Drodzy Czytelnicy podzielić, będącą moją pierwszą CANDY to zapachowe woreczki, ukryte pod materiałami miniaturowych ubrań, które można powiesić gdziekolwiek, ponieważ mają wszyte małe mini wieszaczki. Niesamowita odsłona dekoracji zapachowych. Ale to nie wszystko! Podążając dalej... chciałabym podarować także dekoracyjne pudełko... można gromadzić w nim swoje małe skarby i a przy tym cieszyć oczy małą, skromną, ale jakże piękną formą wnętrzarskiego gadżetu.








Tym oto sposobem ogłaszam pierwsze candy mojego bloga!


Zasady zapewne są znane, ale przypomnę:
1. swoje uczestnictwo jest równoznaczne z zostawieniem komentarza pod dzisiejszym postem.
2. umieszczenia informacji na swoim blogu o candy u mnie.
3. jeśli osoba nie posiada własnego bloga, proszę o podanie adresu mail.

Losowanie odbędzie się 30 października!Zatem do dzieła - macie czasu od groma.

p.s. powiem Wam, że mam nadzieję, że moje cuda pomogą mi poznać Was bardziej - odkrycie nowych, ciekawych blogów, jak i podarowanie i radość z jego posiadania.

Pozdrawiam ciepło w te chłodne coraz bardziej dni,

xxx

a teraz wersja anglojęzyczna, ponieważ chce dać szanse szerszemu gronu moich Czytelników:

Hello Dear Readers.
Today I decided that my blog will celebrate its first candy. According to the statistics, I know that a handful of you visit my blog, so I would like to give you a chance to take part in my first candy.
To win are these marvels in photography above: decorative box for a little things and perfumes bags hidden of clothing designs.  


  
Candy rules are very easy and quick:
1. your comment - the desire to participate in the lottery.
2. if you have a blog, please put the information at yours blog about my candy
3. if you do not have a blog, please specify in comments e-mail address.

The draw will take place on October 30! I invite you willing to have fun and am waiting for you, because I want to know you and your blogs and give my first candy to lucky person



so HAVE FUN & ENJOY!
 

xxx

32 komentarze:

  1. e.gorzelanczyk@gmail.com !

    te ubranka są przecudowne ! : ) jak nie wygram, to bede musiala gdzieś takie poszukać !

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne rzeczy :) Idealnie pasowałyby do mojego pokoju :D Kojarzą mi się z piękną, ciepłą i słoneczną jesienią :) Jesienne pudełeczka na skarby? Mmmm... to byłoby coś :*

    madi911@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne candy! Te male wieszyczki sa bardzo zabawne i slodkie.
    Zapisuje sie! :)

    Pozdrawiam
    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  4. Czesc Paula, troche pozno sie zglaszam ale dotarlam wkoncu:-) Juz sie zapisuje i zaraz podlinkuje Twoje Candy u mnie pod "Giveaways, Candy, Verlosungen":-) Pytalas u mnie o te tasiemeczki, zgos sie jesli chcesz moge pomoc ci je znalezc:-)))) Pozdrawiam cieplutko

    Syl:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję za wpisy:) mam nadzieję, że jeszcze się Ktoś dołączy do Candy:) bo do 30 jeszcze troszke:)
    Syl..koniecznie daj znak gdzie je kupiłaś!!:D byłam na giełdzie i nawet tam nie było;( pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za wizytę u mnie i teraz ja staję w kolejce u ciebie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie przyłączę się do zabawy, cukierki bardzo apetyczne ;o) Pozdrawiam! ;o)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam serdecznie, prowadzi Pani bardzo interesujący blog, na pewno częściej będę tu zaglądać. Ustawiam się w kolejce Pozdrawiam Patrycja patrycjade@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytuję Cię od pewnego czasu i podoba mi się. Super są te pachnidełka w ubrankach.Pozdrawiam
    Marzena
    marzenacegielka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Trafiłam do Ciebie przypadkiem, ale zostanę na dłużej. Zaraz pędzę poczytać starsze wpisy, ale najpierw ustawiam się w kolejkę do losowania:)
    A przy okazji zapraszam w odwiedziny do siebie!
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  11. Ubranie chyba się w praniu skurczyło ale fajnie ,że takie cudne candy się w cyberprzestrzeni odbyło.

    pozdrawiam
    wara44@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurcze, ale fajny zestawik znalazłaś:) Ja nie mam takiego szczęścia:/ Oczywiście ustawiam się w kolejce i będę Cię obserwowała(nic groźnego:p). Jeżeli masz ochotę na tego typu zabawę to zapraszam również do siebie na Candy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie mogę jaki fajny zestawik zapisuję sie oczywiscie

    OdpowiedzUsuń
  14. strasznie się cieszę, że coraz wiecej Was tutaj przybywa;) bo cudeńka na prawdę są uroczę:)! czekamy na kolejne zgłoszenia;) pozdrawiam ciepło!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawy pomysł na ukrycie woreczków zapachowych w mini ubrankach! Są cudowne :)
    Pozdrawiam :)
    ulcia_f@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe candy i bardzo udane fotki (oj, wiem jak trudno takie zrobić w domu, zwłaszcza jak jest pochmurno). Z przyjemnością się zapisuję!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za udział w Candy:) A czy mogłabyś wstawić u siebie zalinkowany obrazek?

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam i przyłączam się do zabawy. Bardzo ciekawe nagrody pani przygotowała. Myślę że będę tu często zaglądać. Pozdrawiam Małgosia ma.bo13@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Urocze candy! Z przyjemnością się zapisze:)
    http://czarnalolapogodzinach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam i ja stane w kolejce jezeli mozna
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Oczywiście, że się zgłaszam, koleżanka jest w Ciąży wydaje mi się, że to byłby piękny prezent :)

    http://nyuchii.pinger.pl/

    OdpowiedzUsuń
  22. och! ja również. Portalki i sukieneczka - smakowite! mOże i mi się uda!

    I zapraszam na swoje candy tkanin bożonarodzeniowych! www.nocneszycietukafki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Słodziutkie candy :)ustawiam się grzecznie w kolejce i oczywiście zapraszam na odwiedziny do siebie :)
    http://twohands-makin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. cuuudne, ustawiam się w kolejce - bizuteriaartystyczna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Pudełko jest cudne :).
    A ubranka takie maciupkie :).

    Chętnie przyłączę się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się po cudowne cukieraski :)
    info w pasku bocznym :D

    OdpowiedzUsuń
  27. pachnące dekoracje, cóż można chcieć więcej, oczywiście się zapisuję:)
    pozdrawiam
    http://www.agea-happiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Małe dzieła sztuki! Muszę je zdobyć (oczywiście jak się poszczęści :))
    pozdrawiam ciepło
    dorotka
    http://mojesutasze.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknościowe!!! ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Niemal na ostatnią chwilę, ale jeszcze zdążę się zapisać :) Oooj, wiem, komu mogłabym podarować te maciupeńkie ubranka :D
    Swoją drogą - niesamowita precyzja wykonania!

    OdpowiedzUsuń
  31. pewnie się już spóźniłam, ale mimo to piszę :)
    przesłodkie są te małe kubraczki i to pudełeczko! niby nic, a cieszy oko ;)
    akniecinska@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo chętnie dołączę do zabawy. Informacja o candy jest na podstronie bloga "Candy i konkursy"
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteś!