niedziela, 17 czerwca 2012

Candy strength duration!

W tym miesiącu strength duration będzie obchodziło swój 1 rok wśród blogowej społeczności..Z tejże okazji przygotowałam dla miłośników mojego bloga małego cukierasa - własnoręcznie wykonany notatnik, dziennik, pamiętnik... Zastosowań jest od groma, kwestia własnych upodobań.



Zasady Każdemu są zapewne znane, ale lepiej przypomnę: osoba, która chce wziąć udział w zabawie musi umieścić komentarz pod postem oraz zaznaczyć na swoim blogu informację o candy u strength duration. Jeśli Ktoś nie posiada bloga, prosiłabym o podanie adresu mail w komentarzu.


Pierwszy kandydat już jest, który dzielnie towarzyszył mi od początku sesji...


Losowanie odbędzie się 16 lipca 2012. Notatnik zatem czeka na swojego nowego właściciela. Zapraszam do zabawy i czekam na zgłoszenia.


Pozdrawiam serdecznie,
paula


90 komentarzy:

  1. do biegu, gotowi, start !!!!!!!!!!!!!
    jestem pierwsza w kolejce ???????

    info :
    zmieniłam adres bloga :
    http://mondocane-j.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj jaki śliczny! ;o) Ustawiam się!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny! Idealny na przepisy! :)

    Buziaki,
    Ina :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudny,kto by takiego nie chciał? Zapisuję się: k_pk@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny... idealny na przechowywanie myśli i wspomnień... zapełniłabym go :) ustawiam się więc w kolejce żałując, że wcześniej do Ciebie nie trafiłam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczy notatnik! Z przyjemnością się zapisuję i zapraszam na candy na moim blogu. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. jest prześliczny !!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudeńko, które bardzo by mi się przydało:) Banner umieszczam w pasku bocznym bloga i przy okazji zapraszam na książkowy konkurs: http://bonesmadeofglass.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się po to cudo :) i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. prześliczny *.*
    oczywiście zgłaszam się :D
    selfisi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekny taki subtelny i delikatny, z przyjemnością powiększę grono chętnych

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny notesik :)

    Ja bym go najchętniej użyła jako pamiętnik :)
    Także zgłaszam się do wspólnej zabawy !

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na candy.

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny! zgłaszam się :) banerek na http://oliwkowescrapowanie.blogspot.com/
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny!:) Z chęcią zapiszę się do Twojego candy. Już umieszczam baner u siebie! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny notatnik:) Z miłą chęcią staję w kolejce po to cudo:)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    http://robietocolubie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się z wielką chęcią,bo notatnik cudny! :)
    hiperbola(at)onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Szukałam odpowiedniego zeszytu czy coś w tym stylu do pisania codziennie po kilka słów do najbliższej osoby mojego życia - mojej prababci ! i znalazłam. Ustawiam się w kolejce :) Pozdrawiam, www.monika-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Grzech nie spróbować, piękne Candy, zapraszam również na moje ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. O jejku... ale piękny.... Grzechem byłoby nie spróbować.... :)

    OdpowiedzUsuń
  20. zgłaszam się !
    a_rey@wp.pl
    Angelika

    OdpowiedzUsuń
  21. zgłaszam się
    dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się i ja :)informację zamieszczę w swoim blogu w zakładce konkursy :)
    http://czytam-bo-lubie-ksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Przedłużam ogonek i puszczam wici dalej: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowny cukieras! Staję w kolejce:)

    Pozdrawiam,
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  25. Witam serdecznie i gratuluję roczku w blogowaniu:)
    prześliczny notes więc staję do kolejki, w lipcu mam imieniny więc byłby pięknym prezentem - może mi się poszczęści:)
    pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Z miłą chęcią się zapiszę;-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Z przyjemnością zapisuję się do kolejki, bo notes jest przepiękny.

    Ponieważ blog prowadzę na onecie, nie mam możliwości wstawienia podlinkowanego zdjecia, ale na pewno się ono pojawi a link do zabawy podam w poście informacyjnym.

    Pozdrawiam, Atramk

    OdpowiedzUsuń
  28. Jest cudowny - nawet nie wiem jak wyrazić swój zachwyt nim:D

    pozdrawiam słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Staje w kolejce.
    piaskoryba@gmail.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. wszystkiego dobrego w pierwsze urodzinki :), notesikiem chętnie się zaopiekuję

    OdpowiedzUsuń
  31. przepiękny, ustawiam się :)
    anioleczek1605@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja też się zgłaszam, bo to co wykonałaś jest przepiękne. Uwielbiam minimalizm, im mniej tym lepiej, dlatego tak bardzo spodobał mi się ten notatnik. Chyba szkoda byłoby go używać :)
    Niektórzy to mają talent, ech :)

    justyna.rudnicka_21@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczny, delikatny, może będzie mój ;-)
    http://barbaratoja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Jestem jestem i zapisuję się, cudny ten zapiśnik oj cudny!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Prześliczny, cudny. Z ogromną przyjemnością przyłączam się do udziału w candy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczności, to i ja się zapiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Oczywiście ze sie zgłaszam!

    OdpowiedzUsuń
  38. Z przyjemnością i ja :) Bannerek już na blogu
    http://magiamozaiki.blogspot.com/

    Pozdrawiam serdecznie,
    M.

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudny pamiętnik, ja również pragnę go dostać!
    Zamieszczam u siebie ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  40. cudo!!
    zgłaszam się i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Przepiękna praca,ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękny pamiętnik, kolorystyka, wykonanie - wszystko na super! Zgłaszam się i obserwuję jako ankamar.
    http://maryanki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękny! Zgłaszam się! Dodałam baner u mnie na blogu, po prawej stronie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  44. Jak mogłabym przegapić to candy? Zapisuję się z ochotą!

    Pozdrawiam

    Apaszka
    kraina-apaszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. zapisuję się licząc, że a nóż to właśnie mi się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  46. może szczęście uśmiechnie się właśnie do mnie :) ustawiam się w kolejce :)
    informacja o candy: http://tierra-es-mia.blogspot.com/p/konkursy.html

    OdpowiedzUsuń
  47. ale cudo ...oczywiście,że się zapisuję...

    OdpowiedzUsuń
  48. Witam!
    Notatnik jest prześliczny!!
    Zgłaszam się do kolejki. Mam nadzieję, że dopisze mi szczęście! :D

    Informacja o candy została umieszczona na moim prywatnym blogu: http://craft.marakyo.pl/

    OdpowiedzUsuń
  49. piękny jest:)
    oczywiście spróbuję swojego szczęścia:)
    pozdrawiam
    http://www.agea-happiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękny notes, a ptaszę bardzo urocze :) Staję w kolejce i liczę na łut szczęścia podczas losowania :)

    OdpowiedzUsuń
  51. wow! slicznosci! Nie licze na wygrana, ale pochwaliz zawsze mozna :-)
    karo_lina19(at)op.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. Przepiękny...
    Grzecznie stanę w kolejce po to cudo:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Zrobię co trzeba i ustawiam się w kolejce.
    Ta trójwymiarowość mnie zachwyciła.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Zgłoszę się i ja; uwielbiam wszelkiej maści notatniki, a ten jest wprost cudowny - zazdroszczę talentu!
    Informacja na blogu oczywiście jest.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Ustawiam się w kolejce :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  56. zgłaszam się :)
    anioleczek1605@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. Zgłaszam się! :D
    Informacje podaję na samym dole, tam gdzie inne konkursy. ;))
    Piękny jest!

    OdpowiedzUsuń
  58. Cudowny. Spróbuję szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Jest przepiękny, może mnie się poszczęści :)
    Pozdrawiam i zapraszam na moje Candy.

    OdpowiedzUsuń
  60. oj przydało by się takie cudo!=) może akurat uda się=) ustawiam się oczywiście w kolejce i liczę na szczęście.

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  61. moj blog to www.dziewczynaaraba.blogspot.com

    dodany link w ulubionych!

    goraco pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  62. jak ja się cieszę, że do Ciebie trafiłam! nie dość, że blog fajny, to jeszcze takie cudeńka rozdajesz:) nie odmówię sobie przyjemności udziału w zabawie i zaciskam mocno kciuki, żeby ten ptaszkowy notesik przyfrunął właśnie do mnie.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie. A teraz lecę się rozgościć na dobre na Twoim blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  63. coś pięknego! z ogromną przyjemnością wezmę udział w zabawie ;)
    pozdrawiam ciepło
    Dorota
    DoroteaArt

    OdpowiedzUsuń
  64. Prześliczny notatnik :)
    Oczywiście zgłaszam się.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  65. Super notesik... Dla ptaszek na notesiku to powinien być gąsior lub gąska, hehe... Z chęcią się zapisuję. Pozdrawiam http://dithusiowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Piękny... Bawię się i ja. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  67. CUDEŃKO!!! Bardzo bardzo bym chciała go mieć!!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  68. tyle nas tu, szanse malutkie ale liczę na to że szczęście się do mnie uśmiechnie więc sie wpisuję!!!
    pozdrawiam słonecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  69. Z chęcią wezme udział:)

    kubaszek002@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  70. Ustawiam się i ja w kolejce po śliczny notatnik :-)
    info na moim blogu kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  71. Jaka kolejka, ale warto :) i dlatego zapisuję się i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  72. zgłaszam się i ja!:)
    banerek na na-nua.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. ja również się zgłaszam :)
    abison@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  74. Śliczny:) naprawdę cukiereczek:)) zapisuje się do zabawy,
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  75. Naj naj z okazji 1 roczku !

    notes piękny, więc ustawiam się ustawiam w kolejce!
    Pozdrawiam i zapraszam do Domu Rozalii :)

    OdpowiedzUsuń
  76. to i ja stanę w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Śliczny pamiętnik, dziennik czy co tam ;D Czekam w kolejce ;)

    E'mail : monisia.32@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  78. już wiem, co w nim mogę zapisywać :-)))
    zapraszam na swoje candy!

    OdpowiedzUsuń
  79. Subtelnie uroczy pamiętnik/notatnik ... . Już ja bym wiedziała, do czego go wykorzystać, więc zgłaszam chęć zostania jego właścicielką. Banerek umieszczony (w końcu się tego nauczyłam) z wielką przyjemnością na moim blogu. Serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  80. Notatnik jest cudny :). Chętnie go przygarnę :).

    OdpowiedzUsuń
  81. zgłaszam się:)
    http://letsbless.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. Absolutnie cudowny notatnik! Na pewno z chęcią zadomowiłby się w moim kąciku rękodzielniczym.

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Jest idealny! Osoba wylosowana będzie szczęściarą! :))

    OdpowiedzUsuń
  84. Prześliczny! <3 Chętnie go adoptuję! :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  85. Zgłaszam się. :)
    Info zaraz dodaję u siebie na blogu :P

    OdpowiedzUsuń
  86. ustawiam się w kolejce po to cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  87. a ja jeszcze mogę? czy juz nie bardzo? bo jesli tak to podaję maila: ewelina.wozniak@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  88. zgłaszam się !
    http://moj-ksiegozbior.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteś!