poniedziałek, 2 lipca 2012

rain on me

Tu gdzie obecnie jestem deszcze zalewa nas każdego dnia, zabierając promienie ciepłego słońca w jednej minucie, a w drugiej oddając go aż nadto.. Zmywając wszystko co złe, smutne, wyblakłe, przynosi ukojenie i powiew letniego wiatru wraz z nadzieją, wiarą i miłością. Tak to już jest, że po każdej burzy wychodzi tęcza, a każdy jej odcień to odsłona pięknych stron życia oraz słońce,które obdarza nas ciepłym dotykiem, dzięki któremu na nowo uczymy się uśmiechać i doceniać to co mamy wokół...


Paula

10 komentarzy:

  1. u mnie tez co i rusz pada :( gdzie to lato ??????

    OdpowiedzUsuń
  2. There's nothing more left to say :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszcze tego deszczu dzisiaj, u mnie jest tak gorąco, duszno, paro, mi az ciezko uwierzyc ze ziemia sie krecci bo powietrze stoi jak w cementowych buciorach!

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas dziś tak gorąco, że przydałby się deszczyk dla ochłody :)
    Pozdrawiam i zapraszam na moje Candy :)
    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  5. ja z chęcią wyśle trochę słońca w zamian za trochę deszczu!
    deal!?

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachwycające fotografie u Ciebie odnalazłam :) piękny sposób blogowania :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje! miło mi to słyszec:) mam nadzieje,że zostaniesz już ze mna:) pozdrawiam!

      Usuń
  7. zgadzam się, popieram w całej rozciągłości:)
    piękna fotografia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcie - smutne, ale z promykiem nadziei.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odczytałaś przekaz i stan mojego ducha, podczas pisania tego postu...teraz tylko kolorowe i słoneczne dni! pozdrawiam:)

      Usuń

Dziękuję, że jesteś!