wtorek, 17 lipca 2012

WYNIKI CANDY!!!

Przepraszam najmocniej, że dopiero dzisiaj, ale w końcu się doczekaliście!! Dawno tutaj nie zaglądałam...tzn zaglądałam, śledziłam liczbę uczestników, wpisy...Pozwoliłam, aby blog żył jakoś swoim tempem, do którego ja musiałam na nowo się dopasować i otworzyć. Nie spodziewałam się takiej liczby chętnych w zabawie! Miłe zaskoczenie! Pierwszy raz moje candy skradło serca aż około 90 osobom! Dziękują Wam za udział, słowa otuchy, życzenia i zainteresowanie moim blogiem. Nie nadążałam czytać, a co dopiero komentować. Nadrobię! Obiecuje! Ciężko opisać jak bardzo się cieszę, że pomimo braku mojej obecności tutaj, blog nie został kompletnie zapomniany.

A teraz najważniejsza informacja. Zwycięzcą candy została IZOLDKA! Izoldka proszę szybciutko podaj swojego maila, żeby notatnik został jak najszybciej wysłany. Gratuluje i jeszcze raz dziękuję Wszystkim za udział! Na pocieszenie humoru serwuje "funny cookies", które przywitały dziś mnie z samego rana!




Kolejny, drugi rok strength duration uznaję za otwarty w kolorowych barwach z Wami moi Drodzy i z funny cookies! Mam nadzieję, że pozostaniecie ze mną i że zaskoczę Was jeszcze nie raz dobrymi ujęciami, przepisami, design, nowościami...

Ściskam mocno,
paula

16 komentarzy:

  1. Gratuluje zwyciężczyni a Tobie dziękuję za zabawę. Udanego kolejnego roku! ;o) Pozdrawiam

    Aga;o)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za zabawę, zwyciężczyni gratuluję, a Tobie życzę kolejnych równie kolorowych rocznic :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wylosowanej.
    Do Ciebie będę wpadać!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranej i zazdroszczę pięknego notatnika :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za zabawę! :) Gratuluję! :) M.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla zwyciężczyni:)
    Sympatyczne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje dla szczęściary :)

    OdpowiedzUsuń
  8. HURA :):) Ależ się cieszę :) Mój mail: izoldka@poczta.fm.
    Dziękuję za zabawę i pozdrawiam cieplutko!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję i dziękuję za miłą zabawę:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteś!