sobota, 26 stycznia 2013

CANDY 2013 !!!

Candy wyjątkowe, bo w roku 2013 oraz w innym wydaniu - gdzie trzeba wykazać się kreatywnością.... Strength duration zaprasza na noworoczne zatem candy, w którym trzeba (poza samym zgłoszeniem się i umieszczeniem baneru na swoim blogu i dodania info o candy u mnie) napisać hasło, motto lub ulubioną myśl w języku angielskim, z którego będę mogła stworzyć baner do mojej kolekcji typografii.


W październiku typografia pochłonęła mnie całkowicie i nie było dnia nie siedząc przy photoshopie i kreowanie moich banerów. Może Wy macie jakieś hasła? fajne, pozytywne idee...które wpadłyby mi w ucho i w oko ilustrując je w ramce, w jakimś przytulnym, stylowym pomieszczeniu.
Stąd tez nagroda nie jest przypadkowa... sami zobaczcie! dodam tylko, ze do ramki jest dodatkowy cukieras - ale to już będzie okryte tajemnica! Czasami warto zaskoczyć Kogoś dodatkowym, małym co nie co!


Zapraszam do zabawy! Losowanie odbędzie się 23 lutego o godz 24:00! Wyniki ogłoszę 24 lutego z samego rana! Ciekawe, które hasło najbardziej przykuje moje uwagę i zdobędzie nagrodę?!
Czekam zatem na Wasze zgłoszenia!

Pozdrawiam serdecznie,
paula

13 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero teraz przeczytałam że ma być po angielsku :D

      The best way to make your dreams come true is a wake up!

      Bloga nie mam ale hasełko jest w deche to sie dziele!

      Usuń
  2. Ja mam jedno, tylko ze po anglsku

    HOPE

    Hold On, Pain Ends

    banerek zaraz wrzuce na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. love yourself first

    to moje ulubione - z filmu Mary&Max :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja propozycja: "All you need is LOVE"

    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
  5. no to ja mam dwa
    1.Live for what is and not what it was
    2.Perhaps for many'm nothing but I'm all for someone

    Mam nadzieję że dobrze napisałam :0

    OdpowiedzUsuń
  6. Life is not life at all without delight!

    Dawno temu zapisałam je w notesie i nie wiem niestety skąd pochodzi. Ale jakże prawdziwe, isn't it?

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pain is inevitable. Suffering is optional. - Tłumaczę sobie jakoby: Ból jest nieunikniony. Cierpienie jest wyborem"

    Bloga nie posiadam,
    Dominika
    dominikaj22@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana poprosze o adres bo w czwartek wysyłam
    upominki z podaj dalej dziekuje
    olimpia2708@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. To ja mam coś takiego:
    When love is not madness, it is not love.
    (gdy miłość nie jest szaleństwem, nie jest miłością)

    Pozdrawiam cieplutko,
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  10. kochana poproszę o adres żebym mogła wysłać upominek z podaj dalej

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj super że odpisałaś olimpia2708@interia.pl
    No oczywiście że biore udział jak mogła bym nie :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteś!