środa, 20 listopada 2013

ala prima ballerina?

Projekty stale rosną z tygodnia na tydzień. Ciągle odkładam jakieś przeróbki, poprawki, pomysły na "coś". Ciuchy w skrzyni zalegają, a ja jakoś po pracy nie mam weny. Taka pora roku. Dzień krótszy to i energia ubywa szybciej, a przy świetle to jakoś nie budzi się moja kreatywność i chęci, a raczej pociąg do poduszki. Ale muszę się zmotywować! Ostatnio zostałam poproszona o zaprojektowanie i uszycie stroju tematycznego dla grupy dziewczyn...na pewno będzie przodował tiul, który jak dla mnie jest skojarzeniem lekkości, delikatności, kobiecości, piękna jak ala typowa prima ballerina... 
Efekty na pewno Wam zaprezentuje na blogu!

p.s. a tak na czasie, ciekawostka!: zobaczcie to! www.welovestreetwear.pl !!!!
We love Streetwear by Naet będą największymi targami streetwear'owymi tego roku w Poznaniu. Odbędą się 30 listopada! Idealny prezent urodzinowy jak dla mnie, by zabrać siebie tam!

Spokojnego wieczoru,
paula

1 komentarz:

Dziękuję, że jesteś!