czwartek, 28 listopada 2013

Owsiane laskowe.

Z tego co wyczytałam orzechy laskowe polecane są dla osób cierpiących na nadpobudliwość nerwową, osłabienie, bezsenność i niedokrwistość. Zapewne można wymieniać bez końca jak bardzo są zdrowe i jak dobrze wpływają na nasz organizm, zwłaszcza o tej porze roku, kiedy nasze parametry życiowe są słabsze i jednym słowem "zamulamy" szybciej. Chyba to kolejny produkt zdrowej żywności na liście mojego K, który wprowadza do siebie w kawiarni, bo zaglądam do kuchni a tu...mój K formuje sobie ciacha owsiane z orzechami laskowymi...
udanego wieczoru,
paula

p.s. z ostatniej chwili!! pamiętacie jak w jednym z postów wspomniałam o ZATARG'ach? są ponownie!!!! 14 grudnia w Poznaniu! więcej info tutaj: ZATARGI. POLECAM GORĄCO!

2 komentarze:

  1. Ciasteczka mówisz... Mam nadzieję, że nie męczyliście się jak ja! Byłaś na tym street wear'ze? :) Ja w końcu nie dotarłam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie poszlo gladko:) do steeta tez nie dotarlam;( kumpele mowily ze dobre kolekcje ale strasznie drogo..ja z kolei bede na Zatargach 14 grudnia :) wiec wpadaj:) bede stala z kumpela i ciacha sprzedawala:) wpadaj!!xox

      Usuń

Dziękuję, że jesteś!